محصولات دام سنگین دی جی ام تکنومیکس

خوراک دام سنگین

گروه تولیدی دی جی ام تکنومیکس با پیشرفت روز افــــزون صنعت کشاورزی و دامپــروری کشور،موجب گسترش و توسعه صنـــایع وابسته نیز شده است؛باتوجه به صنعتی شدن دامداری ها ،این نیاز احساس می شود که محصولات جدید باید پاسخگو حداکثر نیازهای دام بوده و در عین حال به کاهش هزینه های دامدار نیز کمک کند.
به همین منظور؛ در راستای توسعه محصولات خود،اقدام به طراحی و تولید محصولات دامی متناسب با حداکثر نیاز دام نموده و با هدف بهبود کیفیت خوراک دام،محصولات جدید و دانش بنیان خود را به بازار عرضه کرده است.

ویژه گوساله شیرخوار

استارتر ویژه
مکمل ها

مکمل ها

مکمل گاو های پرواری

مکمل گاو های شیردی

پریمیکس
مکمل ها

محصولات گروه تولیدی دی جی ام تکنومیکس

خوراک اسب

خوراک دام سبک

خوراک طیور

خوراک دام سنگین

محصولات تولیدی این مجموعه با پشتوانه علمی و تخصصی و بر اساس آخرین تحقیقات روز متوازن می گردد و پس از پشت سر گذاردن آزمایشات میدانی در فارم تحقیقاتی به بازار عرضه می‌گردد.
مجموعه دی‌جی‌ام تکنومیکس با هدف ارتقاء بهداشت و سلامت انسان، دام و طیور و همچنین با هدف کاهش هزینه‌های اقتصادی تولید و مصرف شکل گرفته و همزمان، بخش‌های تحقیق و توسعه آزمایشگاه، بخش‌های تجاری و بخش بازاریابی آن نیز فعالیت قابل توجهی را آغاز نموده است. یکی از نقاط مثبت این مجموعه در طی حیات کاری خود در مقایسه با شرکت‌های خارجی و ایرانی، ثبات کیفیت، ثبات رفتار در عرضه محصولات و همچنین ثبات قیمت بوده است.


تولید دانش بنیان محصولات

سبد خرید