بلاگ

نوشته بلاگ

شرکت دی جی ام تکنو میکس

گروه تولیدی و بازرگانی دی جی ام تکنو میکس با بیش از ۱۴ سال سابقه‌ی فعالیت در زمینه خوراک دام و طیور، به ویژه در تولید انواع سوپراستارتر ویژه، انواع کنسانتره‌های ویژه طیور گوشتی و تخم گذار، انواع مکمل‌های ویژه دام و طیور و همچنین عرضه کننده‌ی خوراک نهاده‌های دام و طیور، از پیشتازان این صنعت در کشور محسوب می‌شود.

شرکت دی جی ام تکنو میکس با بهره‌مندی از کادر علمی و تخصصی و با استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا، نسبت به تولید محصول با کیفیت و همچنین متناسب با نیاز دام و طیور اقدام نموده است. در ادامه به بیان ویژگی‌های محصولات تولیدی توسط شرکت دی جی ام تکنو میکس می‌پردازیم:

تامین اسیدهای آمینه

یکی از ویژگی‌های محصولات شرکت دی جی ام تکنو میکس، تامین و تنظیم اسیدهای امینه مورد نیاز طیور از جمله مرغ، کبک، بوقلمون و سایر پرنده‌ها مطابق با الگوی اسید امینه ایده آل است که موجب شده تا نیازهای رشد و نگهداری به خوبی فراهم گردد؛ همچنین این ویژگی باعث شده است که مشکلات ناشی از کمبود و یا مسمومیت اسیدهای امینه به حداقل رسیده و فشار متابولیکی مضاعف به پرنده وارد نشود.

قابلیت هضم

عدم توجه صرف به آنالیز ظاهری جیره و توجه ویژه به قابلیت هضم و متابولیسم مواد مغذی، از جمله سایر ویژگی‌های محصولات شرکت دی جی ام تکنو میکس است که این اطمینان را ایجاد نموده که تمامی احتیاجات دام و طیور بطور واقعی تامین می‌شوند. همچنین مکمل غذایی دام تولید شده توسط شرکت دی جی ام تکنومیکس با بهرگیری از آخرین فرمولاسیون روز دنیا منجر به بهبود و تنظیم جیره دام گردیده است.

ماندگاری بالا

انتخاب و استفاده اصولی از اجزای تشکیل دهنده محصولات تولیدی شرکت دی جی ام تکنومیکس، علاوه بر امکان نگهداری نسبتا بلند مدت، منجر به تضمین ماندگاری و فعالیت اجزا، تا زمان انقضا محصول می گردد.

آنالیز کامل

توجه خاص به زیست فراهمی مواد معدنی و ویتامین ها به نحوی که نیازی به افزودن مقادیر تکمیلی مولتی ویتامین و الکترولیت در دان یا آب نباشد.

تولید هدفمند

تنظیم جیره های اختصاصی برای مناطق جغرافیایی متفاوت به پیشگیری موثر از ناهنجاری های متابولیکی نظیر آسیت، سندرم مرگ ناگهانی و فلج‌های تغذیه‌ای ناشی از سرعت رشد بالا کمک شایانی نموده است.

مزایای عملکردی

انتخاب مناسب، علمی و کیفی اجزا، تشکیل دهنده محصولات تولیدی، شرکت دی جی ام تکنو میکس را در این صنعت نسبت به سایر تولیدکنندگان متمایز ساخته و ضمن کاهش هزینه‌های خوراک دام و طیور، بهبود ضریب تبدیل و افزایش وزن را برای مزارع طیور و بهبود وضعیت دام، افزایش تولید شیر و بهبود عملکرد تولیدمثلی را برای واحدهای دامپروری در پی داشته است.

پشتیبان شما

مدیران گروه تولیدی شرکت دی جی ام تکنومیکس با بینشی ژرف و آینده نگر و درک عمیق از خواسته‌ها و نیازهای مشتریان، جهت پایش و کنترل مستمر مزارع دام و طیور از مرحله آغازین (خرید مواد اولیه) تا مرحله پایانی و زمان بهره برداری نسبت به جذب نیروی انسانی متخصص و کارآزموده، برقراری و ایجاد شبکه های اجتماعی جهت ارتباط مفید با مشتریان بهره جسته است.

شرکت-دی-جی-ام-تکنو-میکس

اخبار، مطالب و اطلاعیه‌های شرکت دی جی ام تکنو میکس را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

سبد خرید